Když se při televizi nedá ani žehlit

Nevím proč, ale nejhorší nabídku filmů a pořadů vysílají všechny televize přesně ve chvíli, kdy já mám čas koukat na televizi. A nedej bože, když si k tomu ještě schovám žehlení. Zajímalo by mě, kdo třeba vymyslel, že v sobotu večer chtěj lidi koukat na thrillery. A ještě víc by mě zajímalo, který ekolog pracuje v České televizi, a tak rád recykluje.


Ono není vždycky nutné, aby běžely jen nové věci. Ráda si dám znovu Případy prvního oddělení, nikdy mě neomrzí Simpsonovi a Slunce, seno jsem viděla snad stokrát a stejně se ráda kouknu. V čem se s ekologem z ČT fakt neshodnu, jsou filmy s Belmondem v sobotu večer, třikrát do roka všechny Bondovky - ideálně v pátek a v sobotu večer, dvakrát týdně Vyprávěj a Hercule Poirot a staré dobré Četnické humoresky, které se dají nacpat na pondělní i páteční večer. Filmy, na které bych se koukla ráda, začínají na dvojce obvykle ve 22:00 v neděli večer.

Na jednu stranu jsem ekologovi velice vděčná, protože díky jeho věčné recyklaci nemám potřebu koukat na ČT a mám o dost víc času. Na druhou stranu jsem dneska vážně potřebovala žehlit a po Přeletu nad kukaččím hnízdem bych si dala něco optimističtějšího než Kalifornii na dvojce - kterou jsem mimochodem taky už viděla, když jsem milovala Davida Duchovnyho a byla kvůli němu ochotná koukat na cokoliv. Jenže už ho nemiluju, a když Brad Pitt během deseti minut brutálně zabil čtvrtého člověka, jala jsem se lovit na jiných programech.

Marně.

Thriller, sci-fi, thriller, nějaká blbost o vztazích na Barrandově, thriller, fotbal, hokej, thriller... nikde ani blbá komedie, komediální seriál, romantická slátanina nebo aspoň trochu zajímavý pořad o vaření. Přiblížila se půlnoc a zbývalo vyžehlit čerstvě vyprané závěsy, které ráno chci zkrátit. Napadlo mě, že by někde mohla běžet nějaká ta erotika. Všechno lepší, než thrillery a produkce realityshow TV Barrandov, které možná baví voliče Miloše Zemana, ale mě fakt ne. Nic. Tak ani erotika nebude. Asi už se na tyhle věci kouká jinde než v televizi. Jo, už nejsem v tom věku, kdy to člověk ví. Nebo ještě ne...

Přepínám na Kalifornii a vrhám se na bělounké závěsy. Hned v úvodu mi je pocáká krví střep vbodnutý do břicha Brada Pitta, vzápětí mi ho rozbombarduje letící džíp Davida Duchovnyho, následně se mi na něj obtiskne lopatou rozdrcený obličej Brada Pitta. Tak to nedám. Lovím zoufale ovladač z hromady lega, co tu děti nechaly. Pustila bych si snad i Akvária na míru nebo Hitlerovy muže, jen abych nešla spát s představou lobotomie Jacka Nicholsona a zakrvavené lopaty na Bradově obličeji. Nic. Závěsy jsou vyžehlené vcuku letu a jdu spát.

Vracím se z postele zamknout hlavní dveře. Vracím se do obýváku ujistit se, že všechna okna jsou zavřená. Vracím se podívat, jestli tam venku fakt je pes. Pro jistotu zkontroluju, že pod postelí není lopata a všechny střepy jsem v pátek skutečně odnesla do konťáku.

Není nad krásný sobotní večer!

Dobrou noc!

Komentáře

Čtete rádi

Házení perel sviním

Týden do startu: materialistické hnízdění

A je nás pět